Kontormedarbejder til DOF Næstved Aftenskole

DOF Næstved Aftenskole er i kontakt med ca. 4.000 deltagere hvert år, som er med på kurser, workshops og debatskabende aktiviteter, der bygger på livslang læring i fællesskaber. Aftenskolen er sammen med 280 andre lokalt forankrede aftenskoler medlem af Dansk Oplysnings Forbund, der netop har fokus på det lokale tilhørsforhold og arbejder frit med folkeoplysning uden et partipolitisk tilhørsforhold.

Vi søger en serviceminded kontormedarbejder, der kan:

• Varetage kursustilmeldinger og dialog med deltagere via telefon og mail
  • Oprette kurser med fængende beskrivelser og billeder i vores kursussystem
  • Lægge tekster og billeder ind på vores hjemmeside og i skabeloner i vores kursuskatalog
  • Betale fakturaer mv. og bogføre vores bilag i e-conomic
  • Bidrage i arbejdet med budget, regnskab og budgetopfølgning
  • Løse andre administrative opgaver
  • Indgå i et lille team med to andre faste medarbejdere og en masse undervisere/oplægsholdere samt arbejde for en god dialog med frivillige, kommunale aktører og en lang række samarbejdspartnere

Vi ønsker at du:

• Er god til at omgås mennesker og ser muligheder i stedet for begrænsninger
  • Kan arbejde struktureret og have flere bolde i luften på en gang
  • Er en holdspiller, men kan også tage selvstændige beslutninger
  • Har kendskab til regnskab og erfaring med e-conomic på brugerniveau
  • Har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Er hjemmevant i Microsoft Word, Excel og Publisher på brugerniveau
  • Har kendskab til kursusadministration

Vi tilbyder:

• Et spændende job med masser af menneskelig kontakt og stor variation i opgaver
  • 32 timer/i gennemsnit pr. uge, med faste mødetider og en gang imellem om aftenen og weekender
  • Fast arbejdssted i Næstved med mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage
  • Ansættelse med løn og pension på baggrund af kvalifikationer og kompetencer

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte skoleleder Kirsten Ærø tlf.  20 42 66 98 eller på mailen: kirsten@naestvedaftenskole.dk. Du kan også besøge vores hjemmeside på www.naestvedaftenskole.dk eller vores Facebook side ”Næstved Aftenskole”.

Send din ansøgning vedlagt CV og evt. øvrig dokumentation til kirsten@naestvedaftenskole.dk senest den 15. marts 2024 kl. 23.59 med emnet ”Kontormedarbejder”. Vi holder samtaler løbende og forventer, at ansættelsestidspunktet er 1. maj 2024.

Ved ansættelsen indhenter vi straffeattest, børneattest og referencer. Når du sender en ansøgning til os, accepterer du samtidig vores persondatapolitik.

Vi glæder os til at høre fra dig.

DOF Næstved Aftenskole, Teatergade 4, 4700 Næstved